Що таке споживча упаковка?

Первинна споживча упаковка — це невід'ємна частина товару, яка входить до його загальної вартості. Її відмінними рисами є обмежена маса та габарити. Така упаковка забезпечує не тільки захист товару від деформації та забруднення, але також інформує про вміст та рекламує його. Тому виробники особливу увагу приділяють не лише самому товару, а й тому, як його презентують. Ми впевнені, що вам, як власнику бізнесу чи маркетологу, буде цікаво і важливо дізнатися про те, як за допомогою найпростішої упаковки можна підвищити лояльність клієнтів, покращити репутацію та забезпечити зростання продажів.

первинна споживча упаковка

Споживча упаковка — види

Упаковка такого типу має просту класифікацію. Так, за ступенем міцності вона буває м'якою, жорсткою та напівжорсткою. Якщо говорити за типом конструкції, то головними її видами є банки, пляшки, склянки, труби, коробки, лотки, блістери, пачки, пакети, кошики та ін.

Первинна упаковка товару виконує такі завдання

  1. Забезпечує збереження продукту — захищає від впливу сонячних променів, повітря, вологи та механічних пошкоджень, тобто від усього того, що може вплинути на її цілісність або змінити якісні характеристики.
  2. Бути зручною у використанні. Флаконами зручно користуватися завдяки дозаторам мірні поділки дозволяють раціонально користуватися продуктом, а надійна кришка захищає від небажаного розкриття.
  3. Бути інформативною. Грамотна упаковка товару надає повну інформацію про його призначення, склад, термін придатності та умови зберігання.
  4. Рекламувати товар. Сьогодні багато товарів поширюються через великі магазини, тому упаковка почала виконувати функції продавця. Хороша упаковка забезпечує впізнаваність та виділяє товар серед десятка аналогічних.
  5. Сприяти правильній утилізації. Ви знаєте, що 80% відра для сміття становить саме упаковка, яка в результаті завдає колосальної шкоди природі. Тому первинна та вторинна споживча упаковка має бути виготовлена ​​з таких матеріалів, які були б придатними для вторинної переробки.
  6. Недорого коштуватиме. Вартість товару включає ціну упаковки. Якщо створення тари потребує серйозних матеріальних вкладень, це призведе до подорожчання як її, а й самого товару, що знижує його конкурентоспроможність.

Для створення споживчої упаковки рекомендуємо картон

Споживчі властивості упаковки з картону забезпечили цьому матеріалу популярність та затребуваність. Він досить твердий, тому надійно захищає вміст від пошкоджень. При цьому він трохи важить, що у рази спрощує проведення вантажно-розвантажувальних робіт. Крім цього, картон коштує недорого, в результаті і тара з нього виходить економічною. Не забуваємо про таку якість картону, як універсальність. У картонну тару можна помістити практично всі товари.

Первинна споживча упаковка має масу переваг. І йдеться не лише про доступну ціну та захист товару. Її можна використовувати як недорогий, але ефективний маркетинговий інструмент. І чим якіснішою та продуманішою вона буде виготовлена, тим більше шансів, що у споживача складеться потрібна думка про ваш бренд.