Упаковка як інструмент маркетингу. Як виділитись серед конкурентів?

Упаковка – це найбільш гнучкий інструмент маркетингової діяльності, тому що її розробка не потребує істотних витрат, при цьому вона дозволяє вирішувати низку завдань, пов'язаних із просуванням бізнесу. Красива упаковка товару, що включає потрібне рекламне інформаційне навантаження, дозволяє прискорити процес продажу товару і впливає на естетичні почуття покупців. Сьогодні ми поговоримо про те, що знають маркетологи, проте не поспішають ділитися цією інформацією. А саме про те, як зробити магію.

красива упаковка товару

Упаковка товару – маркетинг: завдання та властивості

Багато успішних підприємців вже давно і досить успішно використовують упаковку як дієву зброю маркетингу. Стильна зовні та якісно спроектована, вона забезпечує зручність для споживачів та стимулює зробити повторну покупку.

Щоб упаковка могла виконувати свої маркетингові функції, вона має бути зручною у використанні, інформувати про продукт, забезпечувати збереження товару та привертати увагу. Якість упаковки безпосередньо впливає на те, як споживач сприйматиме сам продукт. Дешева і неякісно виготовлена ​​упаковка здатна знизити цінність навіть дуже відомої торгової марки або дорогого товару.

Фактори, які сприяють тому, що упаковка продукту маркетинг може і має стати інструментом просування:

  • Пріоритет самообслуговування. Величезна кількість магазинів перейшла в режим роботи самообслуговування, тому упаковка товару повинна виконувати роль продавця: привертати увагу, переконувати, описувати найкращі якості та створювати необхідне враження.
  • Зростання статку споживачів. У зв'язку з покращенням фінансової ситуації все більше споживачів можуть дозволити платити більше, щоб придбати товар у більш надійний, практичній та зручній упаковці.
  • Впізнаваність. Багато брендів розуміють, що добре спроектована упаковка може сприяти запам'ятовуванню марки чи фірми.
  • Можливості для креативу. Новаторський підхід у розробці упаковки може обернутися для виробника товару більшими можливостями.

Основні функції упаковки у просуванні товару

Упаковка – це маркетинг. Її завдання полягає в тому, щоб допомогти споживачеві помітити товар, виділити бренд серед конкурентів та в результаті збільшити продаж. Щоб підкреслити особливості продукту та розповісти покупцеві, що знаходиться всередині, можна використовувати такі засоби:

  • Нанести на упаковку головну інформацію про товар та його переваги.
  • Виділити упаковку серед аналогічної продукції через оригінальну форму.
  • Використовувати кольоровий друк, конгрев, тиснення та інші візуальні засоби.
  • Використовувати нестандартне та незвичайне поєднання кольорів або матеріалів.
  • Зробити в упаковці віконця або інші відкриті конструкції, щоб продемонструвати продукт та викликати інтерес.
  • Використовувати у створенні упаковки брендові атрибути (логотип, фірмову символіку та колір, слоган тощо).

Упаковка = маркетинг. 

Розробці упаковки передує вирішення низки завдань: вивчення цільової аудиторії, аналіз пропозицій конкурентів тощо. Це ще раз підтверджує, що розробкою упаковки повинні займатися професіонали. Краще один раз виділити кошти, але в результаті отримати те, що називається "упаковка маркетинговий інструмент", який приваблює, презентує та продає. У результаті ця інвестиція обернеться на користь замовника, оскільки вона окупиться зростанням продажів та збільшенням популярності бренду.

Як зробити магію?

Тепер ми підійшли до головного – як створити магію, яку відчуває споживач лише від одного дотику з продуктом і хоче знову зробити покупку, щоби знову пережити це відчуття? Маркетинг упаковка продукту має зробити так, щоб сам процес розпакування вже приносив задоволення, народжував нові емоції, хвилював і загалом перетворився на культове переживання.

 Щоб створити цю магію важливо продумати особливості конструкції упаковки, правильно підібрати форму, матеріал, розробити дизайн. Щоб зберегти "магію" і не втратити її на етапі транспортування, важливо також подбати про якість вторинної транспортної упаковки, яка дозволить доставити товар в цілості. Упаковка як інструмент маркетингу здатна закласти довгострокові відносини між брендом чи торговою маркою та споживачем, що означає повторні продажі, зростання популярності та прибутку.

Плануйте бізнес разом із виробником WellPacks

Якщо ви хочете, щоб упаковка вашого товару стала частиною ефективної маркетингової стратегії та вплинула на зростання продажів, звертайтесь до нас. Компанія WellPacks має більш ніж п'ятнадцятирічний досвід роботи у сфері виробництва пакувальної продукції. Упаковка для товару на замовлення у нашому виконанні включає повний комплекс послуг, починаючи від розробки дизайнерської ідеї та закінчуючи здаванням у строк готового тиражу. Менеджери завжди готові проконсультувати вас, розрахувати тираж, запропонувати готові вироби чи оформити індивідуальне замовлення.